مدیر درمانگاه بسیجیان نبی اکرم (ص) تایباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۱۴ هزار نفر از ساکنان مناطق محروم مرزی در این شهرستان خدمات درمانی رایگان ارائه شده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۱۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مرتضی بهجتی اظهار کرد: ۲۸ اردوی جهادی پزشکی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان برگزار شده که افزون بر ۱۴ هزار نفر از ساکنان مناطق محروم این خطه مرزی در آنها خدمات درمانی رایگان دریافت کرده‌اند.

 وی افزود: این تعداد اردوی جهادی در " قالب کلان طرح یاسر " برگزار شده که در هر یک از این اردوها ۱۵ نفر از نیروهای کادر درمان درمانگاه بسیجیان نبی اکرم (ص) مشارکت داشته‌اند.

 بهجتی ادامه داد: خدمات ارائه شده به بیماران در بخش‌های درمانی، دندانپزشکی، قلب، عروق، ارتوپدی، پرستاری، روان‌شناسی، بینایی‌سنجی و توزیع دارو بوده که ۱۰۰ درصد رایگان انجام شده است.

 مدیر درمانگاه بسیجیان نبی اکرم (ص) تایباد بیان کرد: در مجموع برای این تعداد اردوی جهادی پزشکی بیش از ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است و تا پایان سال جاری ۲ اردوی جهادی دیگر در مناطق محروم این شهرستان پیش‌بینی و برگزار خواهد شد.

 بهجتی مطرح کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر، فراهم‌کردن برخی از تجهیزات و زیرساخت‌های لازم، از ابتدای سال جاری تاکنون کمک‌های خیرین شیعه و اهل‌سنت تایباد به این مرکز درمانی ۱۰۰ درصد افزایش‌یافته است.

 وی به کمبود پزشک متخصص گوش، حلق و بینی، پوست، چشم، جراح عمومی، زنان و زایمان در درمانگاه بسیجیان نبی اکرم (ص) تایباد اشاره و اضافه کرد: در صورت همکاری دستگاه‌های متولی حوزه بهداشت و درمان، با به‌کارگیری "ضریب k "برای پزشکان، کمبود متخصص در این مرکز به حداقل می‌رسد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار